• شرایط ایجاد صفحه شخصی و تجاری
    افراد با ایجاد صفحه در یادکد تأیید می‌کنند که صفحه ایجاد شده شامل مواردی که در ادامه آورده می‌شوند نخواهد بود:
    1. مغایرت با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه
    2. ناقض حریم شخصی افراد و تجاوز به حقوق معنوی و یا قانونی اشخاص
    3. هر گونه توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیت‌ها، لهجه‌ها و گویش‌های مختلف
    4. استفاده ابزاری از تصویر، فیلم ، صدا و هرچیز دیگری از اشخاص در صفحات شخصی و تجاری
    5. استفاده از تصویر، فیلم ، صدا و هرچیز دیگری که با شرع مقدس دین اسلام در مغایرت باشد
    6. هر نوع آگهی و خبرپراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی بدون اجازه از مدیریت سایت
    7. استفاده از تصاویر و فیلم هایی که دارای صحنه های دلخراش باشند
    8. معرفی سایت‌، کالا یا خدماتی که به هر شکلی قصد رقابت با یادکد را دارند
    9. ساخت یک صفحه یادبود برای چندین متوفی
    10. تمامی صفحات مربوط به طرح های رایگان، اقتصادی، عادی و ویژه برای مدت محدود (طرح رایگان به مدت 70 روز، طرح اقتصادی به مدت 1 سال، طرح¬های عادی و ویژه به مدت 3 سال) در سایت نگه¬داری خواهند شد و تمدید صفحات منوط به پرداخت هزینه تمدید می¬باشد که بنا به شرایط اعلام می¬گردد.
    11. صفحات یادکد با یکدیگر متفاوت بوده و کاربر اجازه استفاده از یک صفحه برای کاربری دیگر را ندارد.
    در صورت مشاهده هریک از تخلفات فوق، ناظران سایت یادکد می توانند سطح دسترسی کاربر متخلف را محدود کرده و در صورت صلاح دید حساب کاربری وی را مسدود نمایند. همچنین صفحه شخصی غیرمجاز تا زمان اصلاح اطلاعات، غیرفعال شده و در موارد خاص بنا به صلاح دید ناظران می تواند حذف شود.

    شرایط مشاهده و استفاده از یادکد
    1. هرگونه استفاده از یادکد به معنی پذیرفتن شرایط مندرج در این سایت است. یادکد هیچ توافقی با کاربران، خارج از این شرایط ندارد. شرایط زیر مربوط به کسانی است که به هر شکلی از صفحه شخصی یا تجاری ایجاد شده استفاده می‌کنند.
    2. تمامی صفحات مربوط به طرح های رایگان، اقتصادی، عادی و ویژه برای مدت محدود (طرح رایگان به مدت 70 روز، طرح اقتصادی به مدت 1 سال، طرح¬های عادی و ویژه به مدت 3 سال) در سایت نگه¬داری خواهند شد و تمدید صفحات منوط به پرداخت هزینه تمدید می¬باشد که بنا به شرایط اعلام می¬گردد.
    3. تلاش یادکد، نشر صفحات یادبود با اطلاعات صحیح است اما نمی‌تواند صحت مطالب موجود در صفحات را تضمین نماید لذا مسئولیت بررسی و تحقیق راجع به موارد موجود در صفحات با خود کاربران بوده و یادکد هیچ‌گونه تعهد یا مسئولیتی در قبال صفحات ایجاد شده برعهده نمی‌گیرد.
    4. مسئولیت استفاده از صفحات یادبود سایت یادکد بر عهده کاربر است و این مجموعه هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده کاربران از این سایت ندارد.
    5. یادکد هیچ قرارداد، تعهدنامه یا سندی را با کاربران حقیقی یا حقوقی منعقد نمی‌کند. کاربرانِ یادکد در هر لحظه قادر به ویرایش صفحه خود هستند، بنابراین یادکد، هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال عکس، فیلم، صدا و هر چیز دیگری که در صفحه هر شخص، موسسه یا شرکت درج شده در سایت نمی‌پذیرد.
    6. مسئولیت استفاده از هرگونه متن، پیام، توضیح، اطلاعات، عکس، فیلم، صدا، مشخصات تماس و موارد مشابه که به یادکد ارسال می‌شود یا در آن قرار می‌گیرد، شامل بازتولید، افشاء، مخابره، نشر و پخش آن بر عهده فرستنده اطلاعات است.
    7. در صورت مغایرت بین قالب (حاوی بارکد) ارسالی توسط تیم یادکد با قالب درج شده بر روی سنگ مزار، یادکد حق فسخ یک طرفه همکاری بین خود و شخص یا سازمان مربوطه را داشته و می تواند بارکد مورد نظر را مسدود نماید.
    8. یادکد مختار است هر گونه پیام، عکس، فیلم ، صدا، آگهی، مشخصات تماس و موارد مشابه که به این سایت ارسال می‌کنید یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به شما یا ایجاد شده توسط شما باشد را هر زمانی و به هر شکلی که ضروری بداند حذف نماید.
    9. مسئولیت هر لینک، مطلب و ادعایی مربوط به یادکد که به واسطه‌ اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در سایت، بلاگ یا شبکه‌های اجتماعی و باقی رسانه‌ها منتشر می‌شود، با خود این افراد است و یادکد مسئولیتی در قبال آنها ندارد.
    10. صفحات یادکد توسط گردانندگان سایت جمع‌آوری، نظارت و مرتب‌سازی شده است. استفاده کننده از یادکد حق کپی‌برداری از اطلاعات صفحات شخصی و تجاری، نوشتار و تصاویر و سایر موارد صفحات شخصی و تجاری را چه به شکل دستی و یا خودکار نخواهد داشت و انجام این موارد پیگرد قانونی دارد.
    11. سایتyadcode.ir این حق را دارد که در هر زمانی بدون اطلاع رسانی قوانین ذکر شده را تغییر دهد.
    12. قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق‌نامه حاکم خواهند بود.